søndag 11. desember 2011

Buzzador!

Hei alle sammen :) Jeg tenkte jeg skulle gi dere et lite tips. Jeg er nemlig noe som heter Buzzador. 



Å være buzzador går ut på at du får sendt tilbud per mail om å være med å teste og prøve ut nye produkter. Så melder du deg bare på om du er interessert, og gjør ingenting om du ikke er interessert. I det siste har jeg fått tilbud om å teste en leiefilm - tjeneste, nye spennende oster, og jeg har også fått tilbud om å kjøpe produkter veldig billig, for eksempel Kiel - tur. Vet at flere buzzer både om is og Santa Maria - produkter for øyeblikket :)

Akkurat for tiden etterlyser de spesielt:
  • Gravide og foreldre som har små barn født mellom 1. januar 2011 og 31. desember 2011
  • Tenåringer født i årene 1994-1996 (Buzzador har aldersgrense på 15 år)

Men alle er hjertelig velkomne til å melde seg på! 

Det er absolutt helt gratis, og ikke noe "mas" med å være medlem. Det du må gjøre i gjengjeld er å "buzze" om produktet,  enten på facebook, på jentekvelden, på bloggen, på jobb etc. Når du melder deg inn må du svare på en del spørsmål slik at de kan sende deg kampanjer som er relevante for deg :)

Høres det gøy ut? Meld deg inn her. Og via den linken kan du også lese mer :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...