tirsdag 26. juli 2011

iHeart iHerb del 2: Mine neste pakker fra iHerb inneholder...

Jeg surfer stadig rundt på andres blogger og snapper opp gode ideèr og forslag. Jeg har lest flere blogger nå som skriver om supermat og raw - produkter. Supermat er et navn for matvarer (og ikke-kvalifiserte matvarer som urter) med et eksepsjonelt høyt innhold av næringsstoffer. Her er det flere spennende produkter jeg har lyst til å forsøke, og nok engang kommer min venn i nøden, iHerb, til  unnsetning :)



  • Raw økologisk supermat.
  • Granateple regnes som en av naturens sterkeste antioksidant.
  • God kilde til vitamin C, jern og kalium.
  • Jeg skal bruke det i smoothies, yoghurt, på frukt, i krem, og til is.

Gojibær kan man ofte se å lowcarb - oppskrifter, men bærene kan være noe vanskelige å ha med å gjøre, da de ofte må bløtlegges for å blandes inn i smoothies og lignende.
  • Er kanskje den mest næringsrike frukten på jorden. 
  • Er svært rike på antioksidanter, og inneholder også mye proteiner. 
  • Jeg skal bruke det i smoothies og i yoghurt.

  • Kakao nibs er skrellede kakaobønner hakket i små biter.
  • I rå kakaonibs er kakaosmøret ikke skilt ut, slik det er i rått kakaopulver. At kakaonibs er rå - betyr at det ikke er blitt varmet opp over 41 grader celsius. Rå kakao er mye mer næringsrikt enn sjokolade eller kakao som har blitt varmet opp (ristet/roasted). I oppvarmingen mister kakaoen mye av de unike næringsstoffene den har.
  • En av naturens sterkeste antioksidanter.
  • Unikt mye næringsstoffer, klassifisert som superfood.
  • Inneholder ingen kjemikalier eller tilsetningsstoffer.
  • Tror det blir mye smoothies på meg fremover, for det var det jeg tenkte bruke det til.. men kan også brukes i müsli, over lavkarbo - is.. mange muligheter.
Husk! Bruk iHerb rabattkode VEV355 første gang du bestiller, så slår de av 5 dollar i rabatt. I tillegg kan du velge deg to produkter fra kategorien Free. Om du ikke velger noe herfra, så legger de ved en overraskelse til deg :)

Når du handler får du din egen unike kode som du kan gi dine venner slik at de får 5$ rabatt på førstegangskjøp, eller du kan gi de min :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...