mandag 2. april 2012

iHerb

Jeg har shoppet på iHerb igjen! Denne gangen ble det noen gjengangere, og noe nytt. Grunnen til at iHerb er så genialt er at de har et enormt utvalg av kosttilskudd, supermat, energibarer etc, og prisen på disse er ofte mye mye billigere enn du finner på helsekosten i Norge. Her er det snakk om å spare hundrelapper. Sjekk ut hva det ble denne gangen!

 
 
 
 
Atkins Chocolate Coconut Bar
 
En absolutt favoritt! Denne har jeg bestilt mange ganger. Det er mange Atkinsbarer som er gode, men denne skiller seg ut ved å være litt mer frisk. Veldig greit å ha en i veska. Smaker som bounty!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nigellafrø
 
Nigellafrø er også kjent som svartkarve eller løkfrø, og gir en fantastisk smak til brødbakst. Jeg gleder meg til å lage disse rundstykkene med nigellafrø.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Macademianøtter
 
Mine absolutte favorittnøtter! De er SÅ gode! :) I Norges koster det en liten formue for en liten boks, men her får du 255 gram til 7.97$ = cirka 47 NOK.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Drikkeflaske med blenderball
 
 
Disse drikkeflaskene er geniale. Når jeg sykler til jobben pleier jeg å lage en smoothie klar kvelden før som står klar i kjøleskapet til frokost før jeg setter igang. Da har ofte litt vann skilt seg ut, men litt risting på flaska så er det fikset! Den er super for å blande ut alt pulver i drikker (for eksempel proteinpulver). Jeg har en grønn, men blandeballen er borte, og når jeg kan få en ny rosa for 50 kroner.. Da er saken grei :) De har mange forskjellige farger!
 
 
 
 
 
Les mer om iHerb her. Og mer om hva jeg bestiller på iHerb her.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...