onsdag 13. juli 2011

Pølser og fløtegratinert sellerirot

Jeg: Nå?
Ninja: Nei
Jeg: ..Nå?
Ninja: Nei!
Jeg: mmmm... NÅH??
Ninja: hahaha.. NEI!


Pølser  og fløtegratinert sellerirot
1/2 sellerirot
300 g revet ost
1-1,5 dl fløte
1,5 dl vann
Olje
2 hvitløksfedd
Salt, pepper og annet krydder etter ønske


Bruk en ostehøvel til å rive selleriroten. Smør en ildfast form med olje. Legg sellerirot, krydder, og revet ost lagvis. Avslutt med godt med ost på toppen, og hell deretter vann og fløte over. Settes i ovnen på 200 grader i cirka 30 - 40 minutter.
Pølseprat.. Det fins mange bra pølser ute nå. Prøv å se etter pølser med minst mulig ting du ikke vet hva er, og selvfølgelig lite karbohydrater. Jeg handlet på Rema 1000 idag, og det beste alternativet jeg kunne finne der var disse:
Kun 0,5 gram karbohydrater per 100 g.

Obs! 1 finger ble skadet under dette blogginnlegget!
Denne! Amputasjon..?

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...