onsdag 20. juli 2011

Dressing og dessert

Til middag i dag hadde vi en kyllingsalat som lignet veeeeldig den jeg lagde her om dagen. Den finner du her

Jeg har lagt ut et par dressinger tidligere, men ikke denne :) Den er enkel, har mye smak, og passer bra til både salater, kjøttretter og grønnsaker.

Det er rett og slett:
Seterrømme
Tomatpurè
Sambal Olek

Smak til, og stopp når det blir godt. Du trenger ikke mye tomatpurè.

Frisk frukt med sjokoladekrem
Også hadde vi en skikkelig digg og utrolig enkel dessert idag. Jeg delte opp litt jordbær og vannmelon (hvilke som helst bær ville fungert her, men tok det jeg hadde). Deretter pisket jeg krem, men i den kremen hadde jeg 2 - 3 skjeer med proteinpulver med sjokoladesmak! Frisk frukt med sjokoladekrem, mhm!

Her spiste jeg kremen med bringebær, jordbær, og blåbær.
Jeg bruker dette proteinpulveret, og det har jeg bestilt fra iHerb.

Her burde jeg nevne, for de som teller karbohydrater, at det er litt karbohydrater i bær. Jordbær har 6.6, bringebær er ikke så verst, med 3.2, blåbær har hele 7.5, og vannmelon har 7,6 (alle er pr. 100 gram). Jeg syns at det er godt og jeg tenker at bær er sunt, så jeg koser meg med god samvittighet :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...