tirsdag 9. august 2011

Og jeg som ikke har bursdag en gang!..

.. men i dag hentet jeg to pakker fra iHerb. Fikk med en drikkeflaske på kjøpet, og det er den jeg lager smoothien nå. Og den kommer med blandeball, genialt! 
 Jippi! Testet med en gang en smoothie med det nye supermatpulveret. Første forsøk ble veldig bra, men neste gang tror jeg at jeg vil prøve å få frem mer av granateplepulver - smaken, for det smaker syrlig og godt :)

2 ss tyrkisk yoghurt
2 dl bringebær
Noen dråper vaniljeessens
fløte
vann
Kakaonibs!
Ting går litt på slump når jeg lager smoothies, men jeg tar i litt fløte (kanskje 1 - 1,5 dl), og heller i litt vann om konsistensen blir for tjukk. Bringebærene tar jeg også i litt sånn etter hvor mye jeg vil ha. Veldig ofte har jeg i et rått egg for da blir jeg mett lenger, men det var tomt for egg hjemme så droppet det i dag. 
Men det beste er for hver spiseskje med supermatpulver du har oppi, så får du i deg enorme mengder næring! Jeg har skrevet mer om disse superproduktene her, men jeg nevner igjen: 
  • Granateple regnes som en av naturens sterkeste antioksidant og er en god kilde til vitamin C, jern og kalium.
  • Gojibær er kanskje den mest næringsrike frukten som fins, er svært rik på antioksidanter, og inneholder masse proteiner.
  • Kakao har unikt mye næringsstoffer og inneholder ingen kjemikalier eller tilsetningsstoffer. 
  • Man må spise veldig mye grønnsaker for å komme opp i samme mengde næring som man enkelt kan få i seg med noen skjeer supermat. 

Det er allerede lagt inn 5 dollar rabatt hvis du vil bestille et av produktene via linkene over, eller du kan bruke rabattkode VEV355.

Når du handler får du din egen unike kode som du kan gi dine venner slik at de får 5$ rabatt på førstegangskjøp, eller du kan gi de min :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...