fredag 12. august 2011

:) Styr unna dette innlegget..

.. hvis du er av de som blir ekstra bitre over å lese ting skrevet av folk som er i overkant fornøyd!

Torsdag syklet jeg til jobb igjen. Og hjem. Onsdag syklet jeg ikke, men tok en liten økt med styrketrening etter jobb. Vi er så heldige å ha treningsrom i kjelleren på jobben, så da kan man bare gå rett ned dit og få unna dagens trening :) Jeg tror, hvis jeg hadde dratt hjemom, satt meg ned, spist litt.. At treningsstatistikken min ville vært mye lavere. Tok litt utfall og denslags da vettu, og jeg bare visste at jeg kom til å bli så sykt støl. Når jeg skulle gå hjem omsdag så var plutselig gummsistøvlene mine enormt tunge, og jeg vurderte seriøst å rulle ned bakken fra banen..Så det svei litt i lårene på vei hjem, men det gikk nå på et vis likevel. Foreløpig ser augustmåned slik ut:

Så langt denne måneden har jeg altså syklet cirka 74,5 kilometer fordelt på 7 økter.  
Jeg sykler alltid først i køen :)
Bildet er hentet fra micoach. Jeg har skrevet mer om dette fantastiske treningsverktøyet her.  Jeg er i overkant interessert i orden, struktur, skjemaer og oversikter, så jeg syns det er kjempestas å få opp grafene og oversikten over treningsøkten(e). Når det gjelder styrketreningen så legger jeg inn denne på en side som heter Shapelink. Den har masse øvelser innlagt, så du trenger bare å velge fra menyen, og legge på antall repetisjoner og hvor tungt du har løftet. Her kan du sende friendrequests slik at du kan sammenligne eller konkurrere med andre. Du kan også legge til egen vekt og ha oversikten over denne, og de sender deg en rapport hver måned. De har også et forum hvor du kan utveksle idèer og erfaringer. Og det beste? Det er grætis!

Ellers har prosjekt smoothiefrokost dag 1 blitt gjennomført med brask og bram! Kvelden før så blandet jeg gresk yoghurt, fløte, kokosolje, og vaniljeessens klar i blenderen, og satte denne i kjøleskapet. I et glass blandet jeg ferdig granateplepulver, gojibærpulver, og kakaonibs. Og resultatet ble... Smoothiefrokost på 1 2 3:
1: Hell glasset med pulver og kakaonibs oppi blenderen sammen med det våte.
2: Fyll på med ønsker mengde frosne bringebær og litt vann.
3: Bland, hell, nyt!

Oppskriften finner du her.

I tillegg har jeg fått mitt første strykejern = voksenpoeng!

Og.. om bare noen få helger skal jeg og Ninja til Kroatia! :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...