torsdag 29. september 2011

Ikke bare fjas

Jeg har en venninne. Hun er på noen måter ny og noen måter gammel. Det vil si, vi tok opp kontakten igjen fordi jeg en dag surfet rundt, som jeg ofte gjør, og kom over bloggen hennes. Da hadde jeg ganske nylig begynt med lavkarbo og LCHF,og vi begynte å snakke litt om det. Siden den gang har jeg daglig bombadert henne meldinger av typen "hva syns du..", "hva er..", "hvorfor..", listen er lang. Hun er tålmodig, det skal hun ha. Det må man nok være hvis man skal kjenne meg :)



Jeg linker på bloggen min til relevante artikler, de finner du her.  Men denne venninnen, hun skriver sånne artikler selv. Det syns jeg er så stilig med de som greier det. Etterhvert kan jeg en del om LCHF og hvordan ting fungerer, men jeg er mest opptatt av all den gode maten og å fjase litt. Jeg beundrer de som skriver lange fine innlegg og deltar i diskusjoner, og kan vise til den ene og den andre artikkelen og forskningen. 

Venninnen skal i 3 innlegg fremover presentere forskning gjort på sammenheng med mettet fett, kolesterol og hjerte- og karsykdommer, samt hvorledes et fettrikt kosthold kan sees på både som gunstig og ideell for enkelte. Er ikke det stilig?? 

Det første innlegget heter "Det farlige fettet?" Les det her. Bloggen heter Gladpuls, og damen er som skriver er gøyal og hun har en valp! :)

I tillegg kommer hun etterhvert til å ha et innlegg hvor hun skal fortelle om sin erfaring med LCHF. Jeg har allerede hatt et gjesteinnlegg, les innlegget om "bacon, smør, og rosa skyer". 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...