tirsdag 27. september 2011

Rask "middag" i dag

.. fordi jeg måtte sette igang å lese etter jobb, har oppgave som skal leveres til fredag. Det var så godt og jeg ville spise mer, så måtte lage meg litt til matpakke i morgen. Vi har fin kantine på jobben, så dette er en av de sjeldne.


.. og brie med sukkerfritt syltetøy. Og selvfølgelig, masse smør!
Ostekjeksene lager man ved å ganske enkelt ta Kavli skivet ost, jeg foretrekker jalapeno, og kjøre den på full guffe i mikroen til de blir sprø.

I tillegg lager jeg klar frokosten for i morgen, smoothie. Det fungerer helt fint å lage den helt klar dagen før, så kan du bare heller den over på en flaske eller termos og ta den med deg på buss/trikk/bane/bil/gåtur.
Før
Etter
Lager den slik:
2 ss tyrkisk yoghurt
2 dl bringebær
Noen dråper vaniljeessens
fløte
vann

Du kan lese mer om gojibærpulver og det andre rare her

(Det er allerede lagt inn 5 dollar rabatt hvis du vil bestille et av produktene via linkene over, eller du kan bruke rabattkode VEV355)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...