torsdag 8. september 2011

One small step for my kind

Idag startet jeg dagen med å riste smoothien min uten lokket ordentlig på, det anbefaler jeg ingen! Haha :) Det beste er at jeg hadde skikkelig storrengjøring igår (så stor det går på 29 kvm), men måtte ta en liten runde til i dag. Og når Ninja våknet var det så glatt i gangen at han tok en mulig ufrivillig sklitakling over gulvet og inn på badet. 


 Hvertfall, vi har startet med å lage smoothie om morgenen. De første gangene gjorde jeg det sånn halvklart dagen før, men nå har jeg funnet ut at det går like bra å lage klar hele greia dagen før. Bare rist litt på den, så blir den kjempebra! Så nå spiser/drikker vi frokost hver morgen :) 

Igår uttalte Ninja faktisk, og dette er kloke ord dere så konsentrer dere nå; "I starten så syns jeg de der smoothie - greiene var helt ok lissom, men nå syns jeg det er kjempeålreit. Bare drikke den om morgenen og få litt mer energi". Ord til ettertanke folkens ;)

De fleste morgener har jeg laget den smoothien du finner oppskriften på her, men  idag prøvde vi oss på en ny versjon fordi vi hadde en sånn frossenfrukt - miks med banan, mango, og ananas. Så da ble det en herlig blanding av den, tyrkisk youghurt, fløte, cocosa, cacaonibs, en dråpeteller vaniljeessens, gojibærpulver, granateplepulver, og litt vann. NAM!


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...