søndag 30. oktober 2011

Godis fra iHerb!

Ah, lørdag! Det er mildere i luften, sola titter frem, og jeg sitter hjemme og skriver oppgave i logistikk. Oh joy! I en pause gikk jeg ut og hentet pakken min fra iHerb. 

Fine farger på vei til postkontoret :)



Denne dagen kom raw kakaopulver, raw kakaosmør, og hampfrø. Ingen av delene har jeg testet før, men planen min for kakaosmøret og pulveret er å teste ut noen kaker og noe sjokolade jeg har sett rundt omkring, og også øve meg litt til julebaksten. Hampfrøene skal brukes i salat, smoothie, kanskje noen rundtsykker, og muligens også i noe brownies eller lignende, så også nøtteallergikeren i huset kan få sprø biter :)





 


Husk! Bruk iHerb rabattkode VEV355 første gang du bestiller, så slår de av 5 dollar i rabatt. I tillegg kan du velge deg to produkter fra kategorien Free. Om du ikke velger noe herfra, så legger de ved en overraskelse til deg :)

Når du handler får du din egen unike kode som du kan gi dine venner slik at de får 5$ rabatt på førstegangskjøp, eller du kan gi de min :)


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...