onsdag 5. oktober 2011

iHerb - ny pakke på vei

Jeg liker å vente på pakke fra iHerb, syns det er like spennende hver gang hentelappen kommer. Også har de jo så mye spennende, og ikke minst billlig! 


 
Påfyll av granateplepulveret. Granateple regnes som en av naturens sterkeste antioksidant,  og er en god kilde til vitamin C, jern og kalium.








Atkins Caramel Nut Chew Bar - smaker som Snickers. Syns disse Atkinsbarene er greie å ha i veska, en på jobben.. bare sånn in case of emergency.







   
Atkins Nutty Fudge Brownie - ikke smakt før. Prøvde å bestille den med kokos, men den var utsolgt, så da tenkte jeg å teste denne. Hvis de ikke har produktet du vil ha på iHerb så kan du velge å få varsling når produktet kommer inn. Ganske lurt.




Macademianøtter til røverkjøp! 255 gram til 7.97$ = cirka 47 NOK. I norge koster det jo en formue for en pitteliten boks. Macademianøtter er de beste nøttene syns jeg..


Omega 3 - var utsolgt forrige gang jeg la inn bestilling.







Første gang du handler på iHerb kan du få 5 dollar i rabatt om du bruker koden VEV355.  

Når du handler får du din egen unike kode som du kan gi dine venner slik at de får 5$ rabatt på førstegangskjøp, eller du kan gi de min :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...