tirsdag 6. desember 2011

Spennende fra iHerb

Jeg fikk for ikke så lenge siden pakken min fra iHerb med blant annet denne teen og denne flasken, som er blant tingene noen i min nærmeste omgangskrets kan vente seg i gaven sin i år. Jeg har nemlig planlagt en spesielt koselig, og til en viss grad hjemmelaget, gave til noen av mine nærmeste dette året. Men mer kan jeg ikke si, det er jo en overraskelse ;) Men, en ny pakke er på vei til meg. 

Dette er fordi jeg bare må teste ut Shiratakinudler, som er en type japanske nudler laget av konjac - planten. Den inneholder så og si ingen karbohydrater, og smaker vel heller ikke så mye, men den trekker til seg smaken fra sauser og gir deg den samme konsistensen, som ofte er det man savner med nudler. 

Jeg bestilte både en pakke med Angel Hair og Fettucini:

Angel Hair

Fettucini
Også kunne jeg ikke motstå denne:

Mørk sjokolade med mandler og havsalt.. mmm

Så har jeg gått til anskaffelse av noen kokosflak, ikke den vanlige kokosmassen. Jeg har planer som involverer müsli for disse, og trolig også en som innebærer dessert :)

Organiske kokosflak

Og så tilslutt, disse Atkinsbarene da.. Jeg digger disse med smak av Bounty, og disse med smak av Snickers. Ryktet sier at disse smaker Mars, så da må jeg prøve :)

2 kommentarer:

  1. Så flotte gaver din omgangskrets får i år :-D Masse fint og få kjøpt på iHerb. Ønsker deg en riktig fin dag.

    SvarSlett
  2. @Elin De skal også få noen herlige duftlys, hjemmelaget sjokolade, og litt annet hjemmelaget snacks, men det må du ikke si ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...