torsdag 5. januar 2012

Noe nytt fra iHerb :)

Jeg venter på nye pakker fra iHerb, og jeg tror de er rett rundt hjørnet. Grunnen til at iHerb er så genialt er at de har et enormt utvalg av kosttilskudd, supermat, energibarer etc, og prisen på disse er ofte mye mye billigere enn du finner på helsekosten i Norge. Her er det snakk om å spare hundrelapper. 

Bestiller du for under 200 NOK så slipper du å betale toll på varen. Om du vil bestille varer for over 200 norske kroner, så kan du dele den opp i flere leveringer, iHerb vil ikke slå sammen disse. Du kan altså trygt bestille en pakke til før den første er sendt.
 
 
 
Les mer her.  Les videre for å se hva som kommer i posten til meg nå :)
De to første tingene har jeg bestilt i forbindelse med trening. Etter et år med fulltidsjobb og student er det deilig å ha fritid, og å kunne trene igjen. Masse. Så jeg er godt i gang. Har begynt med noe som heter kettlebell på Oslo Kettlebell Gym, men det tenkte jeg at jeg kunne fortelle dere mer om i et eget innlegg. I tillegg har vi treningsrom på jobben. Også driver jeg jo og klatrer. VELDIG bra med variasjon :)

Kreatin
Kreatin er en nitrogenholdig organisk syre som finnes naturlig i virveldyr og bidrar til å levere energi til alle celler i kroppen, først og fremst muskler ved å øke dannelsen av adenosintrifosfat (ATP).
 
Digestive Aid

Inneholder enzymer som hjelper til med å bryte ned maten slik at kroppen bruker mindre energi på det, og kan konsentrere seg om andre ting.

Siden begge deler kostet tett oppunder 200 kroners grensen (for å slippe toll), så hadde jeg igjen litt penger så jeg kunne kjøpe en liten ting til pr. pakke. Valget falt på:

Atkins Chocolate Coconut Bar
En Atkinsfavoritt! Smaker litt som Bounty. Har en i veska, en i skapet på jobben, en i treningsbagen, en hjemme...

Yummy Earth Sour Beans
Ikke akkurat lavkarbovennlig, men den er veldig veldig søt..

Og tilslutt! Denne har jeg ikke kjøpt enda, men smakte de hos en kompis, og skal bestille hundretusen av de når jeg kommer hjem fra ferie:

Chocolate Chip Cookie Dough Bar
Smaker himmelsk!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...