mandag 11. juni 2012

Iherb update

Det kommer jo jevnt og trutt hentelapper i postkassen min, og de aller fleste av disse kommer fra favorittshoppe - siden min www.iherb.com. Iherb har et fantastisk utvalg til fantastiske priser, de har billig levering til Norge (cirka 36 NOK), de er raske og har en utrolig kundeservice. 

Jeg har handlet masse der, og det kan du lese om her, og nå tenkte jeg å fortelle deg om mine siste innkjøp derfra :)
Til trening 

Dette har jeg ikke skrytt nok av på bloggen, men jeg er fått skikkelig sansen for kettlebell - trening. Bussen hjem fra trening tar cirka 30 minutter, og da er jeg kanskje sulten og trenger litt rask energi. Da har jeg kjøpt meg dette proteinpulveret som jeg syns smaker akkurat som sjokolademelk. Jeg blander det med litt h - melk og drikker alt med en gang fordi jeg syns det er sååååå digg! 



ChocoRite Protein Shake Mix, Chocolate Fudge
Denne blander jeg garantert klumpefri i denne drikkeflasken med blenderball:
Sundesa Blender Bottle with Blender Ball

Til smoothies eller godis

Så bestilte jeg meg to andre herligheter som jeg har fått utforsket altfor lite, kanskje noen der ute har noen tips til meg??

Artisana cashew smør kan jeg for eksempel i smoothies og i hjemmelaget sjokolade for litt mildere smak. Det er dessuten proppet med jern, mineraler og essensielle vitaminer. Jeg ser også for meg å bruke den i noe bakst eller snacks, jeg må bare gå i tenkeboksen og få kjøkkenet på plass først.

Artisana Raw Organic Cashew Butter

Dette raw sjokolade og kokosnøtt - smøret lukter helt herlig. Jeg har brukt litt av det i en smoothie, jeg har blitt tipset om å bruke det sammen med vaniljekesam, jeg tror det kan bli en helt fantastisk muffinsfrosting, og det smaker godt som det er. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må smake herlig med bær, som sjokoladefyll. Wow. Oppskrifter med dette kommer :)



Artisana Raw Chocolate Coconut Butter


Måtte ha påfyll av Yaconsirupen, jeg bruker den blant annet når jeg lager Bounty. Disse kan fint lages uten, men sirupen tilfører en litt karamellaktig smak og gjør de bare enda litt bedre. 

Yaconsirup
Stevia er vel de fleste kjent med, og jeg måtte bare bestille denne med Chocolate Raspberry, nammmm..

Stevia Chocolate Raspberry


2 kommentarer:

  1. Her var det mange gode tips! Har allerede lagt til flere varer i kurven, spørs om det ikke blir en bestilling i løpet av kvelden gitt :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Redd jeg ruker på en bestilling eller to til selv jeg, har funnet så masse mer jeg kan tenke meg :) Iherb er herlig herlig, men farlig farlig ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...