mandag 15. oktober 2012

Restegryte

Dette er en av enkleste grytene det går an å lage, og er helt super når du har litt av mye forskjellig i kjøleskapet. Her kan du kaste oppi det meste, det skal mye til for at det ikke blir godt! :)



I gryta mi hadde jeg:
Kyllingfilet
Brokkoli
Gulrøtter
Sjampinjong
Sukkererte
r
Løk
Chili
Spinat
Hvitløk
Blåmuggost

Stek alt sammen, og hell fløte over. Jeg krydret med pepper, også bryter jeg av deler av blåmuggosten og legger oppi gryta. Det gir gryta en skikkelig god smak :) La det koke til fløten tykner til.






3 kommentarer:

  1. Utrolig fin blogg du har, mange fine oppskrifter. Ble inspirert til å bestille fra iHerb, og har nå sendt min første bestilling. Benyttet meg av rabattkoden. Skal følge med videre her. Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Kristine! Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding, jeg blir så glad av sånne :)Og håper du blir fornøyd med ditt første iHerb - kjøp, like fornøyd som jeg er ;)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...