onsdag 8. juni 2011

Advarsel - høy selvskrytfaktor!

Heeelllo! Idag syklet jeg til og fra jobben. På veien til beregnet jeg god tid grunnet min ikke - eksisterende stedssans. Men jeg fant frem! På jobb fikk jeg beskjed om at jeg hadde syklet en 2 - 3 kilometers omvei, men hva er vel det når man er så godt i gang?! 

Anyroad, prøvde meg på en ny vei hjem, og kan ikke slippe unna noen forferdelige bakker oppover fra Sinsen. Men som en ekstra belønning ble jeg overrasket av strålende s... Regn! Øs pøs regn! Når jeg endelig kom på toppen. Men jeg ler av værgudene ;) 


Her er ruta mi. Jeg publiserer selvfølgelig den til jobben, for den var lengst..
Jeg fikk også dette kjøttsåret når jeg prøvde å være fotgjenger uten å gå av sykkelen borte ved Smestad. Vad tycks? Ganske tøft!.. men tror dere det må amputeres?

2 kommentarer:

  1. Peg-leg FTW! Er nok best å amputere ja. Men hvorfor var du innom Smestad? Hvis du har tenkt å være der flere ganger må vi møtes for en kaffe på vei til jobb en dag :)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke helt skjønt den kommentargreia før.. Men, jeg var innom Smestad fordi Ninja sa det, men nå vet jeg bedre :) Jeg er på Sagene og Arendalsgata når jeg sykler nå, så der kan vi drikke kaffe!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...