torsdag 23. juni 2011

Pasta av squash med saus av smøreost

I dag skulle Ninja være ansvarlig for matlagingen, han hadde gjort en god jobb og kjøpt inn både kylling og squash, men også en ferdigsaus med karboinnhold fra helvete. "Jeg kan jo bare lage en av no´ smøreost og fløte", sier jeg og får toppscore på kjerringfaktoren. Hva skjedde lissom? Siden når var jeg jeg kunne "bare slenge sammen" en saus. Jeje, spist er spist, og sånn ble resultatet:
Mmmm!
Saus av smøreost
2 fedd hvitløk
50 g philadelphia smøreost naturell
125 g snøfrisk med rødløk og timian (men andre smaker fungerer sikkert også bra)
En skvett med kremfløte
Salt og pepper 
Dette hadde jeg i kjøleskapt, og ble brukt til sausen.

Oppskriften på squashpasta fins her!
Dette kan du spise til hva du vil, men vi hadde den med kylling i dag. Nammmnammnam!
Resultatet!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...