mandag 8. august 2011

Gikk på en smell og er blitt småkriminell!

Haha, neida. Så ille er det nok ikke. Men her om dagen fikk jeg brev i posten fra Posten. De sier at jeg forsøker å innføre legemidler til privat bruk fra et land utenfor EØS/EU, og at de dermed ikke har noe annet valg enn å returnere sendingen. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette er de ganske uskyldige D - vitaminene jeg bestilte fra iHerb her om dagen.De viser til siden til legemiddelverket og "Se meny: Forbruker pkt.3.2". Heia den som greier å finne den!  Nå lurer jeg på om de sender tilbake bare vitaminene, eller hele pakke.. Jeg har jo skrevet et par linjer om at man skal være obs på slike ting på her, men man må nok være obs på at pakken risikerer å bli stoppet selv om det er "bare" vitaminer, som også selges over disk i Norge.
2 andre hentelapper fra iHerb kom i dag da, så gleder meg til i morgen! Har planer om å starte et lite smoothiefrokost - prosjekt. Det vil si, gjøre klar så mye som mulig til en smoothie dagen før, slik at det er bare å blande og knuse og putte på flaske før vi drar hjemmefra. Blir spennende å teste ut granateplepulver, kakaonibs, og gojipulver.. Lurer du kanskje på om det er vanskelig å stå opp om morgenen? Dårlig med tid? Svar: Ja :)  

Dessuten er ikke matlysten min enorm på morgenen, men jeg prøver alltid å få litt i magen før jeg drar hjemmefra, særlig når jeg sykler. Og apropos, idag syklet jeg hjem igjen. Sykkelen ble glad og logret med bakhjulet når den så meg, den har jo tross alt stått i garasjen på jobben hele helgen.

I helgen var jeg forresten hos forfedrene til Ninja, og de bød på herlig grillmat og en smaskens papayasalat i steikende solskinn.
Det flytende på brødet aaaaaaner jeg ikke hvor kom fra..
Til dessert kunne Ninjamor by på noe hun kalte "Hassans spøk". Det ble servert flott dandert:

Jeg var egentlig ganske mett etter å ha fylt på med grillribbe, pølser, og salat, men greide likevel 2 porsjoner før vi sovnet i henholdsvis lenestol og sofa ;)
Chop dee!
Alle var enige om at det hadde vært en fin tur..

Oh! Forresten så har jeg en 2 - 3 felles LCHFere på gang som har sagt seg villige til å skrive gjesteinnlegg om deres erfaringer med LCHF, både postitivt og negativt. Kanskje noen av følgerne mine der ute jeg ikke kjenner har lyst til å bidra også? Send meg en mail eller en kommentar da vel :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...