mandag 29. august 2011

Prosjekt Ukesmeny

Vi (i betydningen "Ninja har ikke noe valg") prøver oss på prosjekt "Ukesmeny", altså planlegge måltidene fremover, slik at vi slipper å gå å ofte i butikken. ÅH GUD JEG ER SÅ VOKSEN; NÅR SKJEDDE DETTE?!? Men det må rett og slett gjøre for å få det til å gå opp i opp med jobb, skole, trening, klesvask..zzzzzzzzzzzzzz

zzzzzzzzzzzzzzzz.

zzzz......... 


Hvertfall! Jeg planla ukesmenyen for oss før jeg satt meg ned å leste ett lystig kapittel om grunnlag for god ledelse i dag. Dette er det som står på denne, og som altså er oppskrifter om helt sikkert kommer på bloggen etterhvert:

Grillet fisk med kokosmelk i folie
Svinebiff/strimler med grønnpeppersaus
Kjøttboller med paprikasaus
Chicken Nuggets
Tropisk scampisalat 

Ingredienser som skal brukes i retter denne uka
.. noe går sikkert ut, og noe kommer sikkert inn. Men jeg har laget handleliste, og har trua på den nye planen min. I tillegg har jeg, før jeg kjører i gang med kapittelet om "Ledelse - en referanseramme", tatt grønnsakene i skapet og kuttet dem opp i små små biter og puttet de i små små bokser. Iiiiiik! Jeg tror det er lurt. Da er de klare til dyst lissom? Sånn hvis jeg skal bruke dem innen rimelig tid. 
Hæ, hva da?! Jeg leser jeg da!
Update: Litt skeiv start på prosjektet, jeg står i skrivende stund og lager tacosuppe.. Du finner den ikke på lista sieru?! Hmh. Men hvis du tar bokstavene fra noen av rettene og setter sammen med bokstaver fra andre retter så kan det bli tacosuppe ;) Men suppa er god da! I morgen så prøver jeg meg på lista igjen :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...