søndag 28. august 2011

Skolestart og mange hatter

I dag har jeg helg. Denne uken var det skolestart, og på fredag og lørdag hadde jeg 8 timer forelesning på BI. Den jeg grudde meg mest til var Markedsføringskanaler og Logistikk på lørdag, men der ble jeg positivt overrasket! Den foreleseren vi hadde var superengasjert og kom med eksempler som jeg greit kunne forstå. Morsom var han også, jøye meg :) Men etter 8 timer på skolebenken så står det OVERLOAD i panna, og i tillegg pådro jeg meg støle legger.. jeg har tydeligvis for lange bein for BIs forelesningssal.

I lunsjen så snakket jeg blant annet med en dame som sa "jeg har jo to barn i tillegg jeg da" (jeg tror de fleste på studiet mitt har 100% stilling ved siden av). Og jeg bare " Det er det jeg trøster meg med da, når jeg syns det blir mye, da tenker jeg at 'jeg har hvertfall ikke barn i tillegg' ". Way to make friends!

For noen ganger kan det bli mye, jeg vil være flink på jobben, jeg vil være en god kjæreste, jeg vil lage mat, jeg vil blogge, jeg vil sykle, klatre og trene styrke, jeg vil være god i poker, og være best i kvinneklassen i bowling på avdelingen min på jobben ;) Det er mange hatter man skal bytte mellom, og det blir varmt om man prøver å ta på to samtidig.
Skolen har jo tross alt vart i en uke, det er på sin plass med det første angstanfallet!

Man har dårlig samvittighet for noe hele tiden føles det som, og jeg MÅ bli flinkere til og ikke stresse med klesvask, og la min kjære flinke Ninja få hjelpe til mer, jeg er nemlig verdensmester i å "jeg bare gjør det selv jeg, blir best sånn". Slapp av lissom! :) Så skal vi blant annet forsøke oss på å planlegge måltider mer. 
  
Så idag har jeg gitt meg selv slappeavpåbud. Jeg har vært en tur hos min yndlingssøster og feiret bursdag. Superkoselig! Og nå skal jeg slappe av på sofaen. Det fungerer greit, men jeg er på klesvask nummer 2... 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...