mandag 5. september 2011

iHerb har pakke til meg :)




På iHerb finner du den her


Endelig kom den! Jeg kjøpte påfyll på extra virgin coconut oil, og hadde glemt å få med meg at jeg hadde bestilt en BØTTE! Jaja, da har jeg en stund da :)

Jeg bruker den som stekeolje, i smoothies, i bountysjokoladen... m.m









Jeg har også endelig fått Stevia med English Toffee! Den skal brukes i muffins og annet snacks med sjokolade.





 





Og tilslutt påfyll av en Atkins-yndling, nemlig Caramel Chocolate Peanut Nougat Bar. Herlig kombo eller?! 






Hvis du vil bestille så kan du 5$ rabatt ved første bestilling ved å benytte kode VEV355. Les mer om iHerb og bestilling her

Når du handler får du din egen unike kode som du kan gi dine venner slik at de får 5$ rabatt på førstegangskjøp, eller du kan gi de min :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...