torsdag 22. september 2011

Jippi! Jeg vant!

Tidligere i dag var jeg med på en konkurranse på Trines Mektige Maktblogg. Her kunne du vinne en basicpakke fra matenerklar.no.  Matenerklar er en abonnementstjeneste der du får levert råvarer og oppskrifter for å lage mat på døren (normalt for 2 voksen og 2 barn). Utdrag fra siden deres:

Mandag kveld får du råvarer og oppskrift til tre, fire eller fem middager levert på døren. Menyen inneholder hver uke kjøtt-,  fiske-,  kylling/ fjørfe- og vegetarretter. Med alle produktene får du variert meny hvor vi bruker retter fra de ulike kategoriene.
Bortsett fra de få basisvarer som vi forventer du har, så får du alt til måltidene, også salat, bønnemiks, rømmedressing og lignende. Ukesmenyen er laget slik at du bruker alle råvarene. Dermed kaster du mindre mat.

Du lager maten. Rettene er utformet slik at det sjelden tar mer enn 30 minutter å lage dem, fra du starter til maten serveres.

Rimelig fantastisk hva?! Så morsomt å vinne! Også ser jeg for meg at jeg skal få litt ekstra tid til å lese skole den uken.. Stor takk til Trine og Matenerklar.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...