fredag 23. september 2011

Min første konkurranse! -Konkurransen er avsluttet

Jeg tror kanskje jeg allerede har vunnet den uofisielle konkurransen "Norges ivrigste blogger"? Hvertfall, jeg har nådd 100 innlegg siden jeg startet, har fått over 50 følgere på facebook og 10 følgere på bloggen noe jeg er veldig fornøyd med. Men mye vil ha mer, og det hadde vært så flott og få med seg noen flere som kan dele oppskrifter og erfaringer her på det vesle samfunnet vårt? Lavkarbobølgen sprer seg over vårt langstrakte land, så her tror jeg vi kan få med oss noen flere. Og folk flest trenger jo mat, LCHF eller ei?! :) 

Hvordan er konkurransen sier du? Joh, nå skal du høre! 

1: Lik bloggen min på facebook, linken dit finner du her. Liker du allerede, gå rett til steg 2. 


2:  Del innlegget mitt om konkurranse på facebooksiden din. Jeg illustrerer med førsteklasses bilderedigering her hva jeg mener:
3: Skriv i en kommentar under dette innlegget at du følger bloggen på Facebook, du er da med i trekningen :)

Ninja trekker 2 vinnere, og begge plassene er førsteplass :)

Premien? Vinneren får tilsendt i posten enten en porsjon av mine hjemmelagde bounty eller de søte små nøttesjokoladene. Du står fritt til å velge! :)
Konkurransen varer ut september.

5 kommentarer:

  1. Ser ut som om jeg er førstemann ute!?:D

    Anyway, følger bloggen på Face, og krysser fingre og tær for at jeg blir den heldige! ;)

    SvarSlett
  2. Vil mer enn gjerne delta :) Super blogg forresten :) Mette

    SvarSlett
  3. Christine Tonning Bergesen: Følger, kopierer og koser meg med alt det du kommer med:) Har anbefalt en av dine oppskrifter på min blogg i dag, henviser til din blogg:) Håper de stikker innom din fantastiske blogg

    SvarSlett
  4. Mange gode oppskrifter og blogg med humor, vri og "snert", jeg følger denne artige bloggen på Facebook - og du behøver ikke være LCHF for å prøve noen av matrettene :-) Gir god inspirasjon.

    SvarSlett
  5. Jeg liker deg på facabook og har delt lenken :-D Super blogg har du og håper du får maaaaange flere følgere!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...