tirsdag 6. september 2011

Så (ome)lett kan det gjøres!

Jeg digger å teste ut nye oppskrifter og smaker, men noen ganger må man ty til de gamle gode "klassikerne". Omelett er en enkel og rask rett, men den trenger vel ikke å være kjedelig likevel? Dessuten er den perfekt når du har litt av hvert liggende i kjøleskapet, og siden jeg er så heldig og skal på ferie til helgen så er det fint og tømme kjøleskapet litt. Og også siden jeg skal på ferie til helgen, så må jeg gjøre unna middagen litt raskt slik at jeg rekker å gjøre klar en oppgave på skolen før helgen. Nevnte jeg at jeg skal på ferie til helgen? ;)


Ha hva du vil på omeletten din, idag hadde jeg:
Vårløk
Parmaskinke
Chili
Norvegia
Parmesan 
Chilikrydder
Pepper
Det er utrolig mye snacks man kan putte i en omelett :)
Sammen med en enkelt salat (sukkererter, cherrytomater, og paprika), og en dæsj med tyrkisk yoghurt, så blir det jammen meg et mettende godt måltid likevel :)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...