tirsdag 27. september 2011

Skal det være litt sjokolade?

Leser du bloggen min, men har ikke trykket "Like" på Facebook? Gjør det nå, så kanskje du vinner sjokolade til neste helg! Om du allerede liker på Facebook, så kan du følge resten av stegene for å være med i konkurransen, så er du med du og :) Det er kanskje ikke verdens største premie (denne gangen), men jeg lover å lage de med kjærlighet... :)

 Gjør følgende:
1: Lik bloggen min på facebook, linken dit finner du her. Liker du allerede, gå rett til steg 2. 

2:  Del innlegget mitt om konkurranse på facebooksiden din. Jeg illustrerer med førsteklasses bilderedigering her hva jeg mener:


3: Skriv i en kommentar under dette innlegget at du følger bloggen på Facebook, du er da med i trekningen :)

Ninja trekker 2 vinnere, og begge plassene er førsteplass :)
Premien? Vinneren får tilsendt i posten enten en porsjon av mine hjemmelagde bounty eller de søte små nøttesjokoladene. Du står fritt til å velge! :)


Konkurransen er avsluttet, gratulerer Anette og Siw - Randi :) 

Konkurransen varer ut september.

2 kommentarer:

  1. Heisann!Nå følger jeg bloggen din på Facebook også :)

    SvarSlett
  2. @Anette

    Takk Anette! Og jeg følger din nå :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...