mandag 10. oktober 2011

Matenerklar.no

Husker dere for et par uker siden når jeg vant en konkurranse på Trines Matblogg? Premien var hvertfall et gavekort på basicposen fra matenerklar.no, og i dag kom den!


Basicposen inneholder mat til 4 dager, beregnet på 2 voksne og 2 barn. På mandager leverer de råvarene til deg på døren, og de prøver å holde råvarene minst 25% økologiske. Du kan selv teste dette ved å melde dere inn på matenerklar.no, og akkurat nå har de et supertilbud hvor du kan få den første posen for 399,-! De har ingen bindingstid.

Dette står på menyen denne uken:
Fiskepinner med potetmos
Pasta Bolognese
Jamaicansk kylling med limeris og haricots verts
Ovnspannekake

.. som du ser så er ikke dette karbovennlig kost, men med noen enkle grep er dette lett å gjøre noe med. Følg med! :)



5 kommentarer:

  1. Det ser ut som en utfordring! Jeg er spent på resultatene :)

    SvarSlett
  2. @Frida

    Kanskje jeg tok meg vann over hodet når jeg skrev "enkle"? Prestasjonsangst.. Jeg har noen idèer :)

    SvarSlett
  3. Haha, ikke ha prestasjonsangst da! Det blir jo bare gøy! ;)

    SvarSlett
  4. @ninabakke

    Kjempespennende! Også så gøy å vinne da :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...