tirsdag 20. desember 2011

En gave jeg har gledet meg til å gi :)

"Hvor lenge skal vi være venner Brumm?" sa Nasse
"Enda lenger" sa Brumm


Verdens beste Astrid og Anne

I år har jeg laget julegave til to gode venninner som jeg gledet meg til å gi bort :) Det siste året har jeg vært ganske opptatt med både jobb og studier, og har generelt vært mye hjemme. I utgangspunktet er jeg nok heller ikke den som er best på å ta kontakt eller iniativ. Men kanskje nyttårsforsettet mitt i år kan være at jeg skal bli flinkere til nettopp dette? Det som er fantastisk med disse venninnene mine da er at det er ingen sure miner, og når vi møtes så er alt akkurat som før! Jeg er så glad i det. Og jeg er veldig glad i de :)

Jeg kommer av og til med gavetips her på bloggen, og jeg følger selvfølgelig tipsene selv også, se her

De fikk hver sin gavepose med dette i:

Gaveposen
Bounty - konfekten i syltetøysglass, hjerteformet for anledningen :)

Digger teen fra Zhena´s Gypsy Tea - her i en fin gavepakning så man kan teste flere smaker :)
Så fikk de hver sin pakke med mandelkjeksene som jeg selv syns jeg pakket inn riktig så fint.. ;)

Og i tillegg et fint duftlys fra Åhlens.



Må bare legge til et annet morsomt bilde av 2 andre gode venninner:
Kimmi, meg, og Christine på aketur i sanddynene i Vietnam

2 kommentarer:

  1. det var kjempe fint laget ;) Du er flink !:)

    SvarSlett
  2. @Camilla Celina Fuglesang Å, tusen takk for hyggelig kommentar :)Morsomt å glede seg til å gi bort noe!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...