tirsdag 3. januar 2012

Asiatisk suppe med kylling og scampi

Jeg vet ikke hvor jeg har fått denne oppskriften fra, men jeg vet at jeg tok et bilde fra et blad jeg fikk hos frisøren :)



Jeg følger oppskriften over, men dropper nudlene og har heller i litt ekstra kyllingfilet. Sitrongress var heller ikke å oppdrive. Sukker kan erstattes med sukrin.

Og slik gjør du:
Varm opp currypastaen i en kjele sammen med olivenolje, vårløk, sitrongress, limesaft, fiskesaus, og sukrin et par minutter. Hell så over buljongen, kok opp, og la det småkoke i et par minutter. Tilsett scampien uten skall og kyllingen som er skåret i terninger. La det trekke videre i 3 minutter. Ha suppen i porsjonsskåler med et dryss koriander på toppen. 



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...